2022-01-03

ΟΜΑΔΑ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ ΑΡΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΕΜΒΟΛΙΑΣΤΩΝ ΣΤΟ FACEBOOK ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ "Greek Voice Television Group" ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΘΥΣΙΑ ΑΙΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΤΟΥ COVID-19 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΜΗΝΙΑΙΟΥ ΜΙΣΘΟΥ

 

ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣ «ΓΙΔΑ» ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΓΙΑ ΘΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ

 

ΜΑΣ ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΩΣ ΑΝΑΧΩΜΑ ΚΑΙ ΩΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ

 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΡΟΦΙΛ "νίκολασ καρησ" ΚΑΙ "Juno Spring"


Ο χρήστης νίκολασ καρησ αισθάνεται ότι τον αγαπούν.

9 Δεκεμβρίου 2021 στις 10:08 μ.μ.


Έτσι ακριβώς νιώθει η Γίδα & το δείχνει σε κάθε αντίδραση & στα σχόλια της Εγώ φίλοι μου ποτέ μου δεν αναφέρομαι σε κάποιον προσωπικα Εάν κάποιος κάποια αισθάνεται Γίδα και Γίδι να αντιδρα εγω το διασκεδαζω πολυ
Όταν βγάζω κάτι να σχολιάζετε αυτά που λέει κάποιος αν είναι σωστά η όχι & να μην σχολιάζετε εμένα οκ
Δεν είμαι εγώ αυτό το θέμα είναι αυτά τα δικαιώματα & όλες οι Ελευθερίες ατόμων & ο σκοπός αυτού οκ γαλιανδρα κατσίκα γιαλαντζι? Που σου αρεσει το φιστίκι το αραβικό σκέτο ....... Εγώ θελω & ουίσκι Blue ok? Γίδουλα .....

Juno Spring
Οι γιδες θυσιαζονται στο σατανα, το θηριο ειναι αυτος και ο αγγελος ο δικος σας,,,

 

ΔΕΙΤΕ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΟ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΘΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ "Greek Voice Television Group"


 

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΗΤΤΑΣ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΟΦΕΩΣ