2017-11-05

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΜΑΥΡΗ ΦΑΤΡΙΑ" - ΑΝΩΝΥΜΟΣ - ΣΧΟΛΙΟ: "...ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ..." - "...Μη σκιάζεσαι χαζή είπε ο Φοίβος τάχυ Έχω παιδιά εγώ εκεί δικά μου όπως λάχει..."



Ανώνυμος 4 Νοεμβρίου 2017 - 5:25 μ.μ.

ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

Η Άρτεμις καθότανε ψηλά εκεί στα Ουράνια
Χαμένη πια των Ατρειδών η τόση περηφάνια
Το Jason Αντιγόνη κοίταζε κι όλο μονολογούσε
Τους Έλληνες ο Όλυμπος πια κακολογούσε

Τον Τσίπρα μικρό θνητό έβλεπε και γελούσε
Τη μοίρα του Ελληνισμού ουδόλως λησμονούσε
Μαύρη Φατρία στήριζε ανδρείους ποιητάδες
Να φτιάσουνε του Σύμπαντος τις Πάλαι Ποτέ Ελλάδες

Είδε κι απόειδε η θεα να στέρξει τετοιο πράμα
Απολλωνα και Αθηνά καλεί και παν κι αυτοί αντάμα
Ρεμάλια μας την πέσανε τιτανοειδείς και δράκοι
Κι η πολεμόχαρη φυλή υπάρχει δεν υπάρχει

Μη σκιάζεσαι χαζή είπε ο Φοίβος τάχυ
Έχω παιδιά εγώ εκεί δικά μου όπως λάχει
Η δε Παλλάς σοβάρεψε και κοίταξε τη Γαία
Κοντά είναι συμπέρανε η ώρα η μοιραία


ΠΗΓΗ ΣΧΟΛΙΟΥ:
"ΜΑΥΡΗ ΦΑΤΡΙΑ"

http://mavri-fatria.blogspot.gr/2017/10/morbus-gravis.html