2012-02-27

Η ΠΟΡΝΗ Ο.Ε.Α. ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΟ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΑΚΟΣ ΖΟΥΡΝΑΤΖΗΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΗΧΗΤΙΚΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΧΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΟΙ ΡΟΥΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ


ΑΝΑΛΥΣΑΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΓΡΑΨΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΜΕΣΩ FACEBOOK ΕΠΙΔΙΔΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΟΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΧΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΙΓΥΡΩ ΕΧΘΡΙΚΟΙ ΣΤΡΑΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΑΚΟ ΤΟΝ ΖΟΥΡΝΑΤΖΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΟΛΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΡΥΦΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Ο.Ε.Α.

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΤΟ LINK: http://anti-kentauron.blogspot.com/2012/02/on-line.html ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΗ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ

-------------------------------------

ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΛΕΩ.ΑΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ ΗΧΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ FACEBOOK ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΙΣΩ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΡΕΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΛΛΙΑΣΩ.ΤΙ Ο.Ε.Α ΚΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ Ο.Ε.Α ΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ.ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΛΛΙΑΣΩ ΤΗΝ ΚΟΛΟΤΡΥΠΙΔΑ ΣΟΥ ΛΕΩ.ΠΑΡΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΕ ΠΙΑ Ο.Ε.Α ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΙΣΩ.ΒΓΑΖΕΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΧΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ.ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΙΣΩ ΣΟΥ ΛΕΩ.ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ.ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΛΛΙΑΣΩ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ.ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ.ΚΑΝΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥΣΤΟΚΑΡΙΟΛΗ.ΠΑΡΕ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ!!!ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗΘΙΝΗ Ο.Ε.Α ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ...
http://www.youtube.com/watch?v=Nf5KVATZl4U


Mιας και σε είδα εδώ στην λίστα φίλων του Αίαντα.Σε ενημερώνω δημόσια πως αν νομίζεις πως της πλάτες της Ο.Ε.Α Α.Ε Εταιρεία που δηλώνει πως τους 12 θεούς τους έφερε ο Γιαχβέ θα κάνεις εμένα μαγκιά είσαι γελασμένος.Μου έστειλες μήνυμα και έκανες μπλοκ σαν πουτάνα και δήλωσες πως κρυβομαι πίσω από μία οθόνη και να προσέχω και εγώ σου λέω πως εγω δεν κρύβομαι ποτέ και πως αν ξανα κάνεις ηχητικό εσύ η ο κάθε πούστης θα σας γαμήσω έναν έναν έτσι για την καύλα μου.Για να περνάει η ώρα.Μουνοπανάδες.Μπάσταρδα που περνάτε μηνύματα στον Ελληνικό λαό πως τους 12 θεούς τους έγερε ο Γιαχβέ θα σας γαμήσει άνθρωπος 4 σχολείων ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ για την τιμή του ΔΙΑ.Πάρε φώτο καριόλη να με δεις και πιο καλά γιατί είπες ότι κρύβομαι σε φώτο σκοτεινές.Θα σε γαμήσω και δεν σε σωζει ούτε αστυνομία,ούτε εισαγγελέας,ούτε Ο.Ε.Α ούτε ΟΤΕ ούτε VODAFONE.Πουστρού.Κωλόμαγκα.Αν νομίζεις πως θα χεστούμε τον παπάρα λιποτάκτη που δεν πήγε στρατό και που σας καθοδηγεί το μυαλό σου και μια λίρα.Θα σας γαμήσω την [Παν....] αν ξαναβγάλετε ηχητικό από άνθρωπο με ονοματεπώνυμο.Θα σας κάψω όλους.Διότι με τα ηχητικά αυτά εσκεμένα βγάζετε ονόματα μαχητών στην φόρα ώστε να γνωρίζουνε όλοι τι είμαστε που και τι και πως.Αυτό θα σας το τελειώσω εγω γαμιόντας κιόλας.

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2012/02/blog-post_6786.html

------------------------------------- 


ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΕΔΩ: