2012-02-27

ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΟΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΟΥΤΣΑ - ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΤΡΕΛΛΟ ΓΑΜΗΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΟ ΠΑΠΑΡΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. (ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΑΚΟ ΖΟΥΡΝΑΤΖΗ) ΑΠΟ ΟΥΚ-ΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ON LINE


ΤΕΛΙΚΑ Η ΚΟΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΣΦΑΙΡΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΟΥΤΣΑ

ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ ΤΡΕΛΛΟ ΓΑΜΗΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΟ ΠΑΠΑΡΑ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. (ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΑΚΟ ΖΟΥΡΝΑΤΖΗ) ΑΠΟ Ο.Υ.Κ.-ΑΔΕΣ  ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ON LINE

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΙΟ ΠΑΠΑΡΟΧΑΦΙΕΔΕΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΑΠΑΝΑΚΟΣ ΖΟΥΡΝΑΤΣΗΣ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΡΘΕΝΕΣ


------------------------------------------------

ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ Η Ο.Ε.Α
ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΦΑΧΤΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕΤΑ
ΔΕΝ ΜΕ ΑΝΥΣΗΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ
ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΕ
ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ?ΧΑ0Χ0Α0Χ0ΑΧΑ
http://www.youtube.com/watch?v=QvnK497ZomA
ΕΓΩ ΜΑ ΤΟ ΔΙΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ.ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΕΧΕΙ.
ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ.ΕΓΩ ΕΔΩ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΙΑ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ.ΕΧΩ ΛΕΥΚΟ ΠΟΙΝΙΚΟ ΜΗΤΡΩΩ ΚΤΛ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΧΗΤΗΣ.ΑΝ ΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΠΩ ΘΕΛΩ ΑΥΤΟΝ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΦΕΡΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ 2 ΩΡΕΣ
ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΝΕ ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ

ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ.ΘΑ ΣΑΣ ΣΒΗΣΩ ΣΕ 2 ΜΕΡΕΣ
ΕΝΤΕΛΩΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΩ

ΕΓΩ ΑΝ ΒΓΕΙ ΗΧΗΤΙΚΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ 3 ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ
ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ

ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΠΑΙΔΙ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η Ο.Ε.Α ΘΑ ΜΟΥ ΚΛΑΣΕΙΣ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ.ΕΓΩ ΠΟΥΤΑΝΟΞΕΚΟΛΛΙΑΡΗ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΙΒΕΩΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΣΤΡΑΤΟΥ.ΣΕ ΜΕΝΑ DJ ΚΟΥΝΙΣΤΡΑ ΑΠΕΙΛΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥΣΤΗ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΡΧΙΔΑΚΙ;ΑΠΕΙΛΕΣ ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΡΙΑ ΛΙΠΟΤΑΚΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΤΕ ΚΑΝ ΣΤΡΑΤΟ ΑΛΛΟΥ.ΑΝ ΘΕΣ ΦΑΤΣΑ ΝΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΓΕΛΟΙΕ ΕΙΝΑΙ SCAR ΝΟΥΜΕΡΟ.ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟ ΟΠΛΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΗΓΑΤΕ ΣΤΡΑΤΟ ΝΟΥΜΕΡΑ.ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ.ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΕΓΩ ΜΑΣΑΩ Ο.Ε.Α ΚΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΡΑΧΑΝΑ Ε;ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΩ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΚΑΡΙΟΛΗ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΓΑΜΗΣΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΣΩΖΕΙ ΟΥΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ,ΟΥΤΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ,ΟΥΤΕ Ο.Ε.Α ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΚΟΜΕΝΟΥΛΑ;ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ DJ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΟ ΣΕΞ ΤΗΣ ΕΛΛΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΠΙΠΑ.ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΧΩ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΕΙΤΕΛΕΙΟ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.ΑΛΛΑ ΚΡΥΨΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΩ ΕΓΩ ΠΟΥΣΤΡΟΥ!!!

ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΛΕΩ.ΑΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ ΗΧΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥ FACEBOOK ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΙΣΩ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΡΕΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΛΛΙΑΣΩ.ΤΙ Ο.Ε.Α ΚΑΙ ΑΡΧΙΔΙΑ.ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ Ο.Ε.Α ΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ.ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΛΛΙΑΣΩ ΤΗΝ ΚΟΛΟΤΡΥΠΙΔΑ ΣΟΥ ΛΕΩ.ΠΑΡΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΕ ΠΙΑ Ο.Ε.Α ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ.ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΙΣΩ.ΒΓΑΖΕΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΧΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ.ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΙΣΩ ΣΟΥ ΛΕΩ.ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ.ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΚΟΛΛΙΑΣΩ ΜΟΥΝΟΠΑΝΑ.ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ.ΚΑΝΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥΣΤΟΚΑΡΙΟΛΗ.ΠΑΡΕ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΠΡΙΝ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ!!!ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΗΘΙΝΗ Ο.Ε.Α ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΙΡΕΤΙΚΗ...
http://www.youtube.com/watch?v=Nf5KVATZl4U


ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΥΝΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΜΑΙ ΠΟΤΕ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΑΡΧΗ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ DJ.ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ.ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΣΦΗΝΑΚΙΑ.ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ Η ΟΕΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ 2 ΑΝ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝ ΜΑΧΗΤΗΣ.ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΤΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΤΑ.ΠΑΡΕ ΕΤΣΙ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΕΙ ΑΝ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΙΞΕΙΣ ΜΟΥΡΗ.ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΩ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ ΚΙΟΛΑΣ.ΚΟΥΡΑΔΟΜΑΓΚΑ,ΠΕΣ ΤΟΝ ΑΙΑΝΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΥΝΑΚΙ ΜΕ ΤΙ ΜΙΛΑΣ.ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΟΥ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΝΕΚΡΟΣ.ΑΥΤΑ!!!
ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙ ΜΟΓΓΟΛΟ ΝΑ ΠΟΥΜΕ.jpg


To επόμενο ηχητικο θα πάει άμεσα για πράκτορες κατά του Έθνους οι οποίοι χωρις την συγκατάθεσή μας κάνουνε ηχητικά με ονοματεπώνυμα μαχητών με απότερο σκοπό και πλάγιο τρόπο να περνάνε τα ονόματα στην απέναντι όχθη.Σου στέλνω απλά να μάθεις γαμημένε τι ήμουν και τι είμαι.http://www.army.gr/ Πάρε και ρώτα.Οι κάθε επόμενη ονομαστική κίνηση θα πάει άμεσα για πράκτορες κατά του Έθνους με απότερο σκοπό να βγάζουνε στην φόρα τα απόρρητα των Ένοπλων Δυνάμεων,τα ονόματα αυτών,το που υπηρέτησαν,πότε,που συνέχισαν,που ανήκουνε και για ποιον λόγο και πολλά άλλα.Εγω δεν παίζω.Αυτη την φορά θα κάνετε την δουλειά σας την Ιεχωβάδικη χωρίς ονόματα.Ένα όνομα αν ακουστεί την κάτσατε.Στο λέω απλά.Και μην κάνεις παπάρα το λάθος και πεις πως θα σου κλασουμε τα αρχιδια κτλ΄γιατί ήδη με 3 ηχητικά μπορώ από τώρα να σας γαμήσω!Αυτό μόνο σου λέω.Την πάπια,μούγκα,και σκασμός.Κωλόμαγκες.ΤΕΛΟΣ.Απειλείς κιόλας dj κουρεμένος σαν πούστρα.ΒΛΑΚΑ.Μια σφαλιάρα σε έχω.Χαζέ.


Mιας και σε είδα εδώ στην λίστα φίλων του Αίαντα.Σε ενημερώνω δημόσια πως αν νομίζεις πως της πλάτες της Ο.Ε.Α Α.Ε Εταιρεία που δηλώνει πως τους 12 θεούς τους έφερε ο Γιαχβέ θα κάνεις εμένα μαγκιά είσαι γελασμένος.Μου έστειλες μήνυμα και έκανες μπλοκ σαν πουτάνα και δήλωσες πως κρυβομαι πίσω από μία οθόνη και να προσέχω και εγώ σου λέω πως εγω δεν κρύβομαι ποτέ και πως αν ξανα κάνεις ηχητικό εσύ η ο κάθε πούστης θα σας γαμήσω έναν έναν έτσι για την καύλα μου.Για να περνάει η ώρα.Μουνοπανάδες.Μπάσταρδα που περνάτε μηνύματα στον Ελληνικό λαό πως τους 12 θεούς τους έγερε ο Γιαχβέ θα σας γαμήσει άνθρωπος 4 σχολείων ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ για την τιμή του ΔΙΑ.Πάρε φώτο καριόλη να με δεις και πιο καλά γιατί είπες ότι κρύβομαι σε φώτο σκοτεινές.Θα σε γαμήσω και δεν σε σωζει ούτε αστυνομία,ούτε εισαγγελέας,ούτε Ο.Ε.Α ούτε ΟΤΕ ούτε VODAFONE.Πουστρού.Κωλόμαγκα.Αν νομίζεις πως θα χεστούμε τον παπάρα λιποτάκτη που δεν πήγε στρατό και που σας καθοδηγεί το μυαλό σου και μια λίρα.Θα σας γαμήσω την [Παν....] αν ξαναβγάλετε ηχητικό από άνθρωπο με ονοματεπώνυμο.Θα σας κάψω όλους.Διότι με τα ηχητικά αυτά εσκεμένα βγάζετε ονόματα μαχητών στην φόρα ώστε να γνωρίζουνε όλοι τι είμαστε που και τι και πως.Αυτό θα σας το τελειώσω εγω γαμιόντας κιόλας.

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2012/02/blog-post_6786.html

------------------------------------------------

ΑΠ' ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ-ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΟΥΝ... ΔΕΝ ΤΟ ΓΛΥΤΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...