"ΜΕΓΙΣΤΙΑΣ"
ΤΑ
«ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ» ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ
ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
Νο [
1 ]
- [
2009.01.22
04:00
]
ΕΤΟΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΝΑΟ ΤΟΥ
ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ (ΕΒΡΑΙΟΙ) ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΨΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΟΥΣ
ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΣΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ
Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ
ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ
ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ
«ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ»
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙ ΔΥΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ
ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ (ΕΒΡΑΙΟΙ) ΣΤΗΝ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ
ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑ
ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΟΥΝ
Η ΕΒΔΟΜΗ ΔΙΠΛΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ
ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΠΟΛΕΩΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΣΤΟ
«ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ» ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ
«ΚΛΕΙΣΤΗ» ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ
ΚΤΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΠΕΤΡΑ ΟΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΘΑ ΤΗΝ «ΑΝΟΙΞΟΥΝ»
ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ ΔΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΒΕΙ ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ
ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ
Η ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ
ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ "666" ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ
ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ (Ε.Ε.) ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΩΣ ΜΟΝΙΜΟ ΚΑΙ
ΙΣΑΞΙΟ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΤΙΣΤΕΙ Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ
«ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΘΕΙ» Ο ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ
ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ «ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ»
ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΝΑ «ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΟΥΝ»
ΒΙΑΙΩΣ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ
ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΗΣ ΠΥΛΗΣ ΤΟΥ
ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΤΑΦΟΙ ΕΒΡΑΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ
ΕΠΕΔΙΩΞΑΝ ΝΑ ΤΑΦΟΥΝ ΕΚΕΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ
ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥΣ Ο ΒΑΣΙΛΕΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΛΗΦΘΕΙ ΠΕΡΙ ΤΟ
1993 ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΦΙΣΕΣ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΣΑΝ ΤΟΤΕ ΣΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ
ΟΙ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΙ ΟΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΝΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΝΑΟΙ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ
ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΜΑΧΑ ΣΗΜΕΙΑ
ΟΠΩΣ Η ΕΒΔΟΜΗ ΠΥΛΗ, ΤΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ «ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ», ΤΟ
ΤΟΙΧΟΣ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ
ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΚΤΙΣΜΑΤΑ
Ο ΤΡΙΤΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ
ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ
Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΑ
ΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ «ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ»
Η ΕΒΔΟΜΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ (έμπροσθεν του τοίχους)
Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ «ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ» (στο κέντρο) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥΣ (δεξιά) ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ (έμπροσθεν του τοίχους)
ΠΑΝΟΡΑΜΙΚΗ ΑΠΟΨΗ Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ ΜΕ ΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ «ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ» (στο κέντρο) ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΤΟΙΧΟΥΣ (δεξιά) ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ (έμπροσθεν του τοίχους)
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΚΑΙ
ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΥ
ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΥΓΩΝΙΟΥ ΦΑΚΟΥ
ΤΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΑ
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ Σέ νεοελληνική μετάφραση ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΝ
ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ 9 10562 ΑΘΗΝΑΙ - Τηλ. 3224819
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
ΕΙΚΟΣΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ
Τώρα θα πάρω ένα
ένα χωριστά τα μέτρα της εξασφάλισης των δυναστειακών ριζών του
Βασιλιά.
Οι ίδιες αρχές
που μέχρι σήμερα επέτρεψαν στους Σοφούς μας τη διεύθυνση των
παγκόσμιων υποθέσεων θα μάς οδηγήσουν ΝΑ διευθύνουμε τη σκέψη
ολόκληρης της ανθρωπότητας.
Πάρα πολλά μέλη
της φυλής του Δαβίδ θα προπαρασκευάζουν τούς βασιλιάδες και τούς
διαδόχους τους, εκλέγοντας αυτούς τούς τελευταίους όχι ανάλογα με το
κληρονομικό δικαίωμα, άλλά λόγω των εξαιρετικών ικανοτήτων τους. Θα
τούς μυούν στα απόκρυφα μυστικά της πολιτικής, τα σχέδια της
Κυβερνήσεως, με τον Όρο πάντοτε να μη γνωρίζει κανείς αυτά τα μυστικά.
Ό σκοπός αυτού του τρόπου ενέργειας είναι να γνωρίσει όλος ο κόσμος
ότι η Κυβέρνηση δε μπορεί να εμπιστευθεί τούς μη μυημένους στα
μυστήρια της τέχνης της.
Μόνο στα πρόσωπα
αυτά θα διδαχθεί η εφαρμογή των πολιτικών σχεδίων, η μόρφωση της
πείρας των αιώνων, όλες οι παρατηρήσεις μας πάνω στους
πολιτικοοικονομικούς και κοινωνικούς νόμους με μια λέξη, ολόκληρο το
πνεύμα αυτών των νόμων, τούς οποίους αυτή η ίδια η φύση έχει θεσπίσει
ακλόνητα, για να ρυθμίσει τις σχέσεις των ανθρώπων.
Οι άμεσοι
διάδοχοι συχνά θ' αποκλείονται από το θρόνο, αν κατά τη διάρκεια των
σπουδών τους δείξουν επιπολαιότητα, μαλθακότητα και τις υπόλοιπες
ιδιότητες τις ολέθριες για την εξουσία, οι όποίες τούς κάνουν
ανίκανους να διοικήσουν και είναι καταστρεπτικές για το βασιλικό
αξίωμα.
Μόνο εκείνοι οι
οποίοι θα είναι απόλυτα ικανοί για στιβαρή διοίκηση και άκαμπτοι μέχρι
σκληρότητας θ' αναλάβουν τα ηνία από τους Σοφούς μας.
Σε περίπτωση
ασθένειας, πού θα προξενούσε εξασθένηση της θελήσεως, οι βασιλιάδες
θα πρέπει, σύμφωνα με το νόμο, να παραδώσουν τα ηνία της κυβερνήσεως
σε χέρια Ικανά γι' αυτό το πράγμα.
Τα σχέδια
ενέργειας του βασιλιά, τα άμεσα και κατά κύριο λόγο τα απώτερα, θα
είναι άγνωστα ακόμη και σ' εκείνους πού θα έχουν το αξίωμα «πρώτος
σύμβουλος».
Μόνο ο Βασιλιάς
και οι τρεις μύστες του θα γνωρίζουν το μέλλον.
Στο πρόσωπο του
Βασιλιά, ο όποίος θα είναι κύριος του εαυτού του και της ανθρωπότητας,
χάρη στην ακλόνητη θέλησή του, όλοι θα πιστεύουν ότι βλέπουν το
Πεπρωμένο με τούς άγνωστους δρόμους του. Κανείς δε θα γνωρίζει τι
θέλει να πετύχει με τις διαταγές του ο Βασιλιάς, και γι' αυτό κανείς
δε θα τολμά να στέκεται στη μέση ενός άγνωστου δρόμου.
Πρέπει, εννοείται,
η ευφυϊα του Βασιλιά ν' ανταποκρίνεται στο σχέδιο της κυβερνήσεως που
τον εμπιστεύεται. Και γι' αυτό δε θ' ανεβαίνει στο θρόνο, παρά μόνο
αφού δοκιμασθεί από τούς Σοφούς, για τούς όποίους μιλήσαμε. Και για να
γνωρίζει και να αγαπά ο λαός το Βασιλιά του, είναι αναγκαίο αυτός να
συνεννοείται με τούς υπηκόους του στις δημόσιες πλατείες. Αυτό
επιφέρει την αναγκαία ένωση των δύο δυνάμεων, τις όποίες έχουμε
χωρίσει σήμερα με τον τρόμο.
Αύτή η
τρομοκρατία μάς ήταν κάθε φορά απαραίτητη, για να πέσουν οι δύο αυτές
δυνάμεις χωρισμένες κάτω από την επιρροή μας.
Ό Βασιλιάς των 'Ιουδαίων
δεν πρέπει να υποταχθεί στα πάθη του και κυρίως από την ηδυπάθεια. Δεν
πρέπει να επιτρέψει στα κτηνώδη ένστικτα να επιβληθούν στο πνεύμα ούτε
κατά το ελάχιστο. Η ηδυπάθεια επενεργεί με ολέθριο τρόπο στις
πνευματικές ιδιότητες και στη διαύγεια της αντιλήψεως, αλλάζοντας την
κατεύθυνση των σκέψεων προς το χειρότερο και πιο ζωώδες μέρος της
ανθρώπινης ενέργειας.
Ό στύλος της
ανθρωπότητας στο πρόσωπο του οικουμενικού Άρχοντα της αγίας γενιάς του
Δαβίδ πρέπει να θυσιάζει όλες τις ατομικές του ορέξεις για το λαό του.
Ό Ηγέτης μας
πρέπει να είναι παραδειγματικά άμεμπτος.
ΠΗΓΗ: