"ΝΕΜΕΤΩΡ"
ΚΑΤΑΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΘΑΝΑΤΩΣΗ ΤΩΝ
ΤΕΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ
ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ "ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
Νο
[
00005
]
[
2010.05.25 00:00
]
ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΤΕΡΑΣ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΕΙ
ΤΗΝ ΠΟΛΥΣΥΝΟΥΣΙΑΚΗ ΠΟΡΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΗΤΕΡΑ "ΝΟΜΙΚΗ
ΣΧΟΛΗ" ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΓΕΝΝΑ ΩΣ ΤΕΡΑΤΟΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΥΠΑΚΟΥΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΚΑΙ
ΑΠΟΦΟΙΤΕΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ~ ΝΟΜΕΙΣ ~ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΑΝΑ-ΚΑΤΑ-ΔΙΑ-ΝΟΜΕΙΣ
ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΓΑΛΟΥΧΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΑΣΟΝΙΚΑ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΑ
ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΚΥΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΑΡΧΗΣ
ΤΗΣ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗΣ
ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ
ΤΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΤΟΥ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ ΑΝΔΡΟΓΥΝΑΙΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΑ ΣΤΟ
ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ "ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ" ΤΟΥ 1960-1962
ΟΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ ΓΡΑΠΤΩΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΣΟΝΟ~ΤΕΚΤΟΝΑ
ΑΝΔΡΕΑ
Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ
ΤΟ ΑΙΣΧΡΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΙΣΑΝΔΡΟ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟ
ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΤΩΝ ΚΗΦΗΝΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ~ ΤΕΚΤΟΝΩΝ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ
«ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ» ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΕΝΟ ΠΡΟΑΓΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟ ΨΕΥΔΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΩΣ
ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΗΘΕΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ
ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟΥ ΜΥΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΠΑΡΑ
ΦΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΟΛΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ~ ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΔΡΩΝ-ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ
ΤΗΝ "ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ~ ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ~
ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ" Ή "ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ~
ΓΥΝΑΙΚΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ
ΣΧΟΛΗΣ" ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΕΝΗ ΩΣ
"ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ"
ΑΡΠΑΖΕΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΣ ΚΑΙ
ΑΔΙΚΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΔΡΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣ
ΔΙΚΗΝ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ
ΕΠΙΤΗΔΙΩΣ ΜΕ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΜΗΤΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ
«ΣΚΟΤΩΣΕΙ» ΨΥΧΙΚΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΔΙΑ ΤΗΣ
ΒΙΑΙΑΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ
ΤΥΡΑΝΝΙΚΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ
Η ΠΑΡΑ
ΦΥΣΕΙ ΛΙΛΙΘΙΑΝΗ ΚΑΒΒΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΒΡΑΪΚΗ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΗ ΘΕΣΜΟΦΟΡΙΑΖΟΥΣΑ
ΜΑΣΟΝΙΚΗ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΨΕΥΔΗΣ «ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ» ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΣΤΗΝ
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΑΝΔΡΟΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΩΣ ΗΤΟ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΕΧΕΙ
ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΒΑΒΥΛΩΝΙΟΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΜΗΤΡΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΩΝ
ΣΑΤΑΝΟΛΑΤΡΙΚΩΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΑ
ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΒΑΘΡΑ ΤΥΠΟΥ ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ - ΝΙΜΡΟΝΤ - ΤΑΜΜΟΥΖ 'Η ΙΣΙΔΟΣ
- ΩΡΟΥ - ΟΣΙΡΙ Ή ΤΗΣ ΕΒΡΑΙΟΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗΣ «ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ» ΠΑΡΕΜΦΕΡΟΥΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ,
ΔΗΜΗΤΡΑΣ - ΕΚΑΤΗΣ - ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ ΤΩΝ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΝ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ
Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΑΣ "ΥΠΕΡ
ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΣΕ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ
(ΒΙΟΤΙΚΟ - ΦΥΣΙΚΟ) ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ"
ΗΤΟΙ ΤΗΣ "ΘΗΛΥΚΗΣ ΑΡΧΗΣ" ΕΩΣ ΣΗΜΕΙΟΥ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗΣ
ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΑΠΟ
ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΜΕΝΗΣ
ΠΛΕΟΝ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ
ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ "ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ" ΤΟΥ 1960-1962
ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ Η
ΑΠΟΡΡΕΟΥΣΑ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΘΗΛΥΡΟΠΟ
ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΗΣ
ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ
Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
"ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΟΜΕΝΗ ΡΟΜΦΑΙΑ ΤΗΣ ΛΙΛΙΘ" ΕΠΙ
ΤΩΝ ΑΝΔΡΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΩΝ ΣΑΤΑΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΩΣ
ΤΑ ΤΕΡΑΤΟΓΕΝΝΗΜΑΤΑ
ΤΗΣ "ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ" ΝΟΜΙΚΟΙ ~ ΤΕΚΤΟΝΕΣ
ΑΝΑ-ΚΑΤΑ-ΔΙΑ-ΝΟΜΕΙΣ ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ ΤΑ ΜΑΣΟΝΙΚΑ
~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΩΣ ΣΤΗΝ
ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ
ΕΜΠΡΑΚΤΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΚΗΣ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΜΥΗΣΗΣ ΤΟΥ
ΟΥΡΟΒΟΡΟΥ ΟΦΕΩΣ ΤΟΥ ΘΗΛΕΩΣ Ή ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ
Ή ΑΝΔΡΟΓΥΝΑΙΟΥ Ή ΑΥΤΟΕΥΝΟΥΧΙΣΜΕΝΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΗ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ
ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΔΙΚΑΣΤΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΔΙΚΑΣΤΙΝΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΤΑΝΙΚΗ
ΠΡΑΞΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΝΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΑΤΑΝΙΚΗ
ΠΡΑΞΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ «ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ» Ή ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ-ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΟ-ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΟ-ΜΑΣΟΝΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΕΜΜΙΣΘΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥ ΨΕΥΔΟ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΑΝΔΡΩΝ-ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ
ΟΙ
ΔΗΘΕΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ
Ή ΨΕΥΔΟ-ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ ΜΑΣΟΝΟΙ ~ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΔΡΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΟΙ ΜΑΣΟΝΕΣ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΣΣΕΣ ΣΤΙΣ ΜΙΚΤΕΣ ΣΤΟΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΟΙ ΜΑΣΟΝΕΣ ~
ΤΕΚΤΟΝΙΣΣΕΣ ΣΤΗΝ ΑΜΙΓΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΜΑΣΟΝΙΚΗ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ ΤΗΣ
"ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ" ΘΕΑΣ ΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ
ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ "ΝΑΟΥ ΤΗΣ ΕΚΑΤΗΣ" Ή ΑΛΛΩΣ...
"ΘΕΜΙΔΟΣ ΜΕΛΑΘΡΟΝ" ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΩΣ
ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΑΡΠΑΖΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΡ' ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ
ΠΟΥ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΒΛΑΒΗ ΦΥΣΙΚΗ ΒΙΟΤΙΚΗ ΨΥΧΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΩΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ-ΠΑΤΕΡΑ
ΟΙ ΜΑΣΟΝΙΚΕΣ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ
ΓΑΛΛΟΚΙΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
ΑΝΤΙΑΜΦΙΓΟΝΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΚΑΙ ΔΟΞΑΣΙΕΣ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ
ΣΤΙΣ ΨΕΥΔΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΝΟΪΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ
ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΝΤΟΛΩΝ ΠΡΟΣ
ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΑΝΑΚΥΚΛΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΑ
ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΕΚΑΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΟΠΩΣ ΤΗΣ
"ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ
ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΣΑ
ΑΠΟ
ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ "ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ" ΤΟΥ 1960-1962
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ
ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ 1960-1962
*
|
|
"...Η καλλιέργεια όμως
του σίτου και η δι' αύτης μεταβολή της ζωής του ανθρώπου είχεν ως
άμεσον συνέττειαν την δημιουργίαν κοινωνίας, ήτις είχεν ανάγκην οργανώσεως
δια της θεσπίσεως θεσμών, ους η Δήμητρα εδίδαξε δια των θεσμοφορίων,
καλουμένη ούτω Θεσμοφόρος. Κύριον χαρακτηριστικόν της κοινωνικής ζωής
είναι η καθιέρωσις του γάμου και δι' αυτού η ίδρυσις της οικογενείας,
ήτις αποτελεί το κύτταρον της κοινωνίας.
Η διαμόρφωσις επομένως
της οικογενείας έχει αντίκτυπον επ' αυτής, εξαρτωμένης εξ εκείνης.
Το έργον τούτο ανήκει εκ φύσεως εις την γυναίκα, ήτις γίνεται μητέρα
με αποστολήν ου μόνον την φυσικήν αλλά και ψυχικήν ανατροφήν των τέκνων.
Δικαίως όθεν θεωρείται κατά ταύτα υπερέχουσα του ανδρός.
Ο Πυθαγόρας εις τα Χρυσά έπη δεν ομιλεί ττερί πατρίδος, αλλά ττερί
οικογενείας, δίδων ττερί αυτής μόνον αφορισμούς, διότι εν η περιληπτική
αυτής εννοία περιέχονται και αι ευρύτεραι της Πατρίδος και της Κοινωνίας
εν γένει, ής είναι επέκτασις. Εφ' όσον ετιομένως δια την οργάνωσιν
της οικογενείας εχούσης τοιαύτην σοβαρότητα ατταιτούνται ωρισμέναι
διδασκαλίαι, δικαιολογούνται αι μυστηριακαί τελεταί αυτών να ανατεθοϋν
εις τας γυναίκας ως τας κυρίας φορείς του έργου αυτού προς επιτυχίαν
του επιδιωκομένου τελικού σκοπού..."
|
|
* ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΤΩΘΙ
|
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ
ΑΠΟ
ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ "ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ" ΤΟΥ 1960-1962
ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
"Η ΓΥΝΑΙΚΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ"
ΟΤΙ ΤΥΡΑΝΝΙΚΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΔΟΛΙΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΥΠΟΥΛΟ ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΟ
ΚΑΙ ΒΙΑΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΥΔΟ-ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ
~ ΤΕΚΤΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΤΙΣ ΨΕΥΔΟ-ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΡΙΕΣ ΜΑΣΟΝΕΣ ~ ΤΕΚΤΟΝΙΣΕΣ
ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΗΝ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ
ΑΠΟ
ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ "ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ" ΤΟΥ 1960-1962
ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
"Η ΓΥΝΑΙΚΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ"
ΟΤΙ
ΑΠΟ ΤΟ
ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ «ΜΑΣΟΝΙΚΟΥ
~ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ»
ΕΦΤΑΣΑΝ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΩΣ ΣΤΗΝ
«ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ»
ΜΕΣΩ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΑΝΔΡΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΠΑΣΗ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΕΚΝΩΝ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟΝ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΩΣ ΓΕΝΝΗΤΩΡ ΤΕΚΝΩΝ-ΑΠΟΓΟΝΩΝ
ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ
ΤΟΥ ΔΡΩΝΤΑΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ
ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΕΓΩΙΣΤΙΚΗ ΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΥΛΑΞΗΣ ΤΗΣ
ΜΗΤΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΩΑΡΙΩΝ ΤΗΣ
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ
ΑΠΟ
ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ "ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ" ΤΟΥ 1960-1962
ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
"Η ΓΥΝΑΙΚΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ"
ΟΤΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΩΣ ΚΑΘΑΡΟΣ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ
ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 45 ΕΤΗ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ
ΑΠΟ
ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ "ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ" ΤΟΥ 1960-1962
ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
"Η ΓΥΝΑΙΚΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ"
ΟΤΙ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΜΕ ΒΙΑΙΑ ΑΡΠΑΓΗ ΑΥΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ-ΠΑΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ ΜΕ ΤΟ ΔΟΓΜΑ
ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ~ ΤΕΚΤΟΝΩΝ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗ ΣΤΟ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΔΗΘΕΝ
«ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ» ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΟΣ
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ
ΑΠΟ
ΤΟ ΜΑΣΟΝΙΚΟ ~ "ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ" ΤΟΥ 1960-1962
ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
"Η ΓΥΝΑΙΚΑ
ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ"
ΟΤΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟ ΔΟΓΜΑ ΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ~ ΤΕΚΤΟΝΩΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΩΣ
ΑΥΤΟΥΣΙΟ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΔΡΩΝ-ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΑΝΔΡΕΣ-ΚΗΦΗΝΕΣ ΚΑΙ
ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΚΛΗΤΗΡΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ
ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΨΥΧΙΚΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΔΡΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣ
ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ
ΤΟΥ
ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΜΕΝOY
ΓΕΝΝΟΚΤΟΝΙKOY
ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ ΗΤΟΙ ΣΤΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ
ΣΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΣΤΟ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙ
ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ Η ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΗΣ
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ "ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ
ΔΕΛΤΙΟΝ" 1960-1962 ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΔΡΕΑ Κ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ"
"ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ" 1960-1962 - ΤΕΚΤΟΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
|
"Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ"
Σε κάθε ανοικτή τεκτονική συγκέντρωσι εις λεuκάς εορτάς, γεύματα, κλττ., εις τα οττοία παρευρίσκονται και γυναίκες εκτός της συνήθους γενικής αττορίας διατί τηρείται μυστικότης εις τας εργασίας, εκφράζεται και η ιδιαιτέρα τοιαύτη αφορώσα αυτάς διατί δηλαδή δεν γίνονται δεκταί εις το Τάγμα μας. Και εις μεν την πρώτην της μυστικότητος δύναται να δοθή εξήγησις και ικανοποιητική απάντησις, εις την άλλην όμως μετά δυσκολίας δύναται να δοθή ευλογικοφανής τοιαύτη. Ημείς υπακούοντες εις τους υπό των Ιδρυτών του Τάγματος προδιαγραφέντας κανονισμούς τους εφαρμόζομεν, ως έχομεν υποχρέωσιν, χωρίς να αναζητώμεν και τον ακριβή λόγον της Θεσπίσεώς των. Έτσι εγώ τουλάχιστον έως τώρα δεν μπορώ να ειπώ ότι γνωρίζω ασφαλώς την αιτίαν της ατταγορεύσεως της εισδοχής των γυναικών. Εκείνο που ξέρω είναι, ότι η αιταγόρευσις είναι κατηγορηματική και δι' αυτό η προσπάθεια εκείνων που επεχείρησαν να Ιδρύσουν μικτόν τεκτονισμόν, κατεδικάσθη, θεωρηθέντων ως αιρετικών. Να υποστηρίζη τις ότι η απαγόρευσις οφείλεται εις την ανεπάρκειαν των γυναικών να κατανοήσουν τα διδασκόμενα υπό του Τεκτονισμού και την αδυναμίαν των να τα αφομοιώσουν δεν θα ακριβολογούσεν. Είναι γνωστόν, ότι άλλαι μυστηριακαί οργανώσεις, και δη αι αρχαίαι τοιαύται, από των οποίων, αν δεν κατάγεται κατ' ευθείαν ο Τεκτονισμός, έχει εν τούτοις συγγένειαν μετ' αυτών και κοινότητα σκοπού, εμύουν εις τα μυστήριά των και γυναίκας. Εις τα Ελευσίνια επί παραδείγματι τα τόσον εκπολιτιστικόν ρόλον διαδραματίσαντα κατά την Αρχαιότητα και με την λάμψιν των φωτίσαντα τον τότε γνωστόν κόσμον, εγένοντο δεκταί γυναίκες και ακόμη εταίραι και δούλαι. Επίσης ως ιδρύτριαι των πλείστων εκ των Αρχαίων μυστηρίων και δη των σπουδαιοτέρων αναφέρονται γυναίκες. Των Ελευσινίων ή Δήμητρα, των Αιγυπτιακών ή Ίσις, του Αδώνιδος ή Αφροδίτη, του Άτυος ή Ρέα ή Κυβέλη κλπ . Θα ήτο έπομένως πoλλύ τολμηρόν να είπωμεν όυι η δυσμένεια που επιδεικνύει το Τάγμα μας εις τας γυναίκας οφείλεται εις τους άνω λόγους. Και αφού δεν μπορούμε να τους ξέρωμε ας δεχθώμεν την απαγόρευσιν χωρίς άλλην έρευναν της αιτίας της, ήτις πρέπει να μας αφήνη αδιαφόρους μια και έχουμε οπωσδήποτε υποχρέωσιν να την σεβώμεθα.
Δεν πρόκεκται λοιπόν να επεκταθώ
εις περαιτέρω έρευναν του θέματoς τούτου και θα σταματήσω εδώ. Εφ'
όσον όμως εγένετο αναδρομή εις το παρελθόν δεν θα ήτο άνευ ωφελείας
τινός να ερευvηθή η θέσις της γυναικός εν σχέσει με τα μυστήρια
και ο ρόλος ον κατ' αυτά διεδραμάτισαν ως και η εσωτέρα διδασκαλία,
ήτις δι' αυτών υποφαίνεται.
Είδομεν ότι εις τα Ελευσίνια μυστήρια
εγένοντο δεκταί αι γυναίκες, όπως και εις άλλα της αρχαιότητος.
Παράλληλα όμως προς τα Ελευσίνια είχον καθιδρυθή και τα Θεσμοφόρια,
τα οποία αν δεν έλαβον την έκτασιν και την αίγλην των πρώτων, δεν
έπαυον εν τούτοις να έχουν εσωτερικώς την αυτήν και μεγαλυτέραν
σπουδαιότητα. Εις τα μυστήρια όμως αυτά, διότι περί μυστηρίων πρόκειται,
ελάμβανον μέρος μόνον γυvαίκες, αποκλειομένων των ανδρών. Βλέπομεν,
επομένως εδώ την θέσιν των γυναικών προνομιακήν απέναντι του Ισχυρού
φύλου.
Η εξήγησις του αποκλεισμού αυτών
δεν είναι εύκολος, εφ' όσον μας είναι άγνωστα εν ταις λεπτομέρειαίς
των και εν τη ουσία των τα τελούμενα τόσον εις τα Ελευσίνια όσον
και εις τα Θεσμοφόρια. Εξ όσων μας είναι γνωστά και εκ της κοινότητος
μεταξύ των δύο εις ττολλά σημεία θα ήτο δυνατή ή συναγωγή τεκμηρίων
που θα μας δίδουν την λύσιν. Δεν θα ήτο όθεν άσκοττος και άνευ ωφελείας
τινός η μελέτη και η γενική ανασκόττησις της καθιδρύσεως των δύο
αυτών μυστηρίων Ελευσινίων και Θεσμοφορίων.
Κατά την μυθολογίαν και τον Ομηρικόν
Ύμνον προς την Δήμητρα ανευρεθέντα κατά τα τέλη του 18ου αιώνος
εις Ρωσίαν, η Θεά αναζητούσα την αρπαγείσαν υπό του Πλούτωνος κόρην
της Περσεφόνην έφθασεν εις Ελευσίνα, όπου εφιλοξενήθη υπό του βασιλέως
Κελεού, εις ανταπόδοσιν δε των περιποιήσεων εδίδαξεν εις τους ανθρώπους
δια του Τριπτολέμου, υιού του Κελεού, την καλλιέργειαν του σίτου
και καθίδρυσε τα Ελευσίνια μυστήρια, ένθα εγένοντο τελεταί ττρός
τιμήν της.
Ιστορικώς η ανακάλυψις της καλλιεργείας
του σίτου αττοτελεί σταθμόν εις την εξέλιξιν του ανθρώπου και συντελεί
εις την είσοδόν του εις τον πολιτισμόν.
Έως τότε έζη εν ημιαγρία καταστάσει
άνευ μονίμου κατοικίας περιπλανώμενος εις αναζήτησιν της τροφής
του συνισταμένης κυρίως αττό βαλάνους.
Δια της ανακαλύψεως του σίτου και
της ανάγκης της καλλιέργείας του ήλλαξε ζωήν και συνηθείας και από
πλάνης ο βίος του κατέστη καθιστικός. Ίδρυσε πόλεις και ήρχισε να
οργανώνη κοινωνίαν.
Ιδού διατί ο σίτος εθεωρήθη ως θείον δώρον δωρηθέν υπό του Θεού και διατί συμβολίζεται, ότι εσπάρη τα πρώτον υπό του Τριπτολέμου όχουμένου πτερωτού άρματος.
Η ανακάλυψις λοιπόν του σίτου συνδέεται
με την έvαρξιν του πολιτισμού, γεγονός; όπερ ανταποκρίνεται και
συμβολίζεται με την καθίδρυσιν των μυστηρίων.
Δια της ιστορικής ερεύνης υποστηρίζεται,
ότι η εισαγωγή και διδασκαλία της καλλιεργείας του σίτου εγένετο
εξ Αιγύπτου, είτε τα πρώτον εις Άργος όπου κατέφυγεν ο Δαναός, είτε
εις την Ελευσίνα δια του υπηνέμου Ελευσινίου Κόλπου όπου προσωρμίσθησαν
Αιγύπτιοι άποικοι και εκείθεν εις Αθληνας και λοιπήν Ελλάδα. Επί
τη βάσει της ιστορικής ταύτης παραδοχής υποστηρίζεται περαιτέρω
ότι και τα Ελευσίνια μυστήρια μετήχθησαν εξ Αιγύπτου προσομοιάζοντα
με τα εκεί τελούμενα της Ίσιδος, ήτις και αύτη είναι Θεά της Φύσεως
ως ή Δήμητρα, περιπλανωμένη και εκείνη προς ανεύρεσιν του τεμαχισθέντος
συζύγου της Οσίριδος. Είπομεν ανωτέρω ότι η καλλιέργεια του σίτου
μετέβαλε ριζικώς την ζωήν του ημιαγρίου ανθρώττου και είχεν ως επακόλουθον
την ανάγκην της ιδρύσεως πόλεων και οργανώσεως κοινωνικού βίου καθιερωθέντος
ως ττρωτίστου θεσμού αυτού του γάμου.
Η Δήμητρα κατά την μυθολογίαν αφού
εδίδαξε τα ελευσίνια καθιέρωσε παραλλήλως και τα Θεσμοφόρια. Εις
την πρώτην περίπτωσιν επονομάζεται Καρποφόρος και έχει ως σύμβολον
τον στάχυν, εις δε την δευτέρα Θεσμοφόρος Δήμητρα ως διδάξασα τους
θεσμούς καθ' ους δέον να λειτουργή η κοινωνία.
Αλλ' ενώ εις τα Ελευσίνια εγένοντο
δεκτοί, ως είδομεν, όλοι οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως φύλου, τα Θεσμοφόρια
επέβαλε να τελώνται μόνον από γυναίκας.
Εάν εκκινήσωμεν από την σκέψιν, ότι
ουδέν γίνεται άνευ λόγου, ιδίως προκειμένου περί καθιερώσεως μυστηρίων,
πρέπει και εν προκειμένω να αναζητηθή μία εύλoγoς εξήγησις της άνω
αντιθέσεως.
Είδoμεν ανωτέρω ότι η Δήμητρα ως
διδάξασα εις τους ανθρώπους την καλλιέργειαν του σίτου επωνομάσθη
Καρποφόρος. Η καλλιέργεια του σίτου απετέλεσε σταθμόν εις την εξέλιξιν
του ανθρώπου και απαρχήν εισόδου του εις τον πολιτισμόν. Ούτω ηνοίγοντο
εις αυτόν νέοι ορίζοντες και καθίστατο αναγκαίον να καθιερωθούν
παράλληλα προς την διδασκαλίαν της καλλιεργείας και μυστηριακαί
τελεταί σκοπόν έχουσαι την διδασκαλίαν του πνεύματος, δι' ου η ανθρωπότης
θα εισήρχετο εις την οδόν της πνευματικής ανατάσεως και της ανοδικής
εξελίξεως. Λογικόν ήτο το έργον αυτό να αναληφθεί ύφ' όλων και δι'
αυτό εθεσπίσθη να μυώνται εις τας πνευματικάς διδασκαλίας, άτταντες
άνευ εξαιρέσεως ως μέλη του ανθρωπίνου συνόλου και συντελεσταί της
προόδου του.
Η καλλιέργεια όμως του σίτου και
η δι' αύτης μεταβολή της ζωής του ανθρώπου είχεν ως άμεσον συνέττειαν
την δημιουργίαν κοινωνίας, ήτις είχεν ανάγκην οργανώσεως δια της
θεσπίσεως θεσμών, ους η Δήμητρα εδίδαξε δια των θεσμοφορίων, καλουμένη
ούτω Θεσμοφόρος. Κύριον χαρακτηριστικόν της κοινωνικής ζωής είναι
η καθιέρωσις του γάμου και δι' αυτού η ίδρυσις της οικογενείας,
ήτις αποτελεί το κύτταρον της κοινωνίας. Η διαμόρφωσις επομένως
της οικογενείας έχει αντίκτυπον επ' αυτής, εξαρτωμένης εξ εκείνης.
Το έργον τούτο ανήκει εκ φύσεως εις την γυναίκα, ήτις γίνεται μητέρα
με αποστολήν ου μόνον την φυσικήν αλλά και ψυχικήν ανατροφήν των
τέκνων. Δικαίως όθεν θεωρείται κατά ταύτα υπερέχουσα του ανδρός.
Ο Πυθαγόρας εις τα Χρυσά έπη δεν ομιλεί ττερί πατρίδος, αλλά ττερί
οικογενείας, δίδων ττερί αυτής μόνον αφορισμούς, διότι εν η περιληπτική
αυτής εννοία περιέχονται και αι ευρύτεραι της Πατρίδος και της Κοινωνίας
εν γένει, ής είναι επέκτασις. Εφ' όσον ετιομένως δια την οργάνωσιν
της οικογενείας εχούσης τοιαύτην σοβαρότητα ατταιτούνται ωρισμέναι
διδασκαλίαι, δικαιολογούνται αι μυστηριακαί τελεταί αυτών να ανατεθοϋν
εις τας γυναίκας ως τας κυρίας φορείς του έργου αυτού προς επιτυχίαν
του επιδιωκομένου τελικού σκοπού.
Εκ της μελέτης της θέσεως της γυναικός
εν σχέσει με τα μυστήρια κατά την Αρχαιότητα, βλέπομεν ότι αύτη
εις μεν τα Ελευσίνια καλείται αδιαιρέτως μετά των ανδρών, εις δε
τα Θεσμοφόρια έχουν την υπεροχήν αποκλειομένων εκείνων.
Εκ των ανωτέρω όμως συνάγεται ττεραιτέρω
και το έξης αξιοπρόσεκτον. Οι αρχαίοι Έλληνες εις την εσωτέραν πνευματικήν
ζωήν και διδασκαλίαν δεν έκαμνον διάκρισιν των γυναικών, αλλ' ούτε
και των δούλων, δίδοντες και εις αυτούς τήν αυτήν θέσιν. Με αυτό
ασφαλώς αμβλύνεται, αν μη καταπίπτη, η κατηγορία ότι ημαύρωσεν τον
πολιτισμόν των, ως αναγνωρίσαντες την δουλείαν και μη δώσαντες την
πρέπουσαν θέσιν εις την γυναίκα. Το θέμα αυτό θα ήξιζε μείζονος
μελέτης και ιδίως από της τrλευράς της εξηγήσεως της τταρατηρουμένης
αντιθέσεως μεταξύ εσωτερικής και εξωτερικής ζωής και της αιτίας
της.
Μέχρι τούδε δεν κατέστη γνωστόν τι
ετελούντο εις τα προκείμενα Μυστήρια, ειμή ελάχιστα εξ ακριτομυθιών
και υπαινιγμών συγγραφέων τινών ως εκ της τηρουμένης απολύτου σιωπής
των μυστών των και συνεπώς δεν δυνάμεθα να γνωρίζωμεν αν μεταξύ
των δύο αυτών μυστηριακών οργανώσεων υπήρχον κοινά σημεία επαφής
και κατά την διδασκαλίαν και τας τελετάς.
Εν κοινόν σημείον που μας είναι γνωστόν
και όπερ εις μεν τα Ελευσίνια αποτέλει μέρος των εξωτερικών τελετών,
εις δε τα Θεσμοφόρια των εσωτερικών, είναι αι ΑΙσχρολογίαι. Αύται
εις τα Ελευσίνια Μυστήρια εξεπέμποντο υπό του πλήθους καθ' ην στιγμήν
η πομπή των μυστών πορευομένη εις Ελευσίνα διήρχετο την γέφυραν
του Κηφισού, δι' ων τους εξύβριζε και τους εχλεύαζε, εκαλούντο δε
ως εκ της θέσεως που ελάμβανον χώραν, Γεφυρισμοί. Εις τα Θεσμοφόρια
ελέγοντο καθ' ον χρόνον ελάμβανον χώραν αι τελεταί και απετέλουν
μέρος τούτων.
Εάν και δι' αυτάς πρέπει να δώσωμεν
δικαιολογίαν της θεσπίσεώς των, θα είναι δύσκολον να εύρωμεν τουλάχιστον
ως προς τα Θεσμοφόρια. Η ατελεστάτη, αν μη πλήρης, άγνοια των τελουμένων
κατ' αυτά, δεν επιτρέπει να δοθή ευλογοφανής εξήγησις.
Δια τα Ελευσίνια, ιδία εκ της θέσεως
που ελάμβανον χώραν, θα ήτο δυνατόν να δοθή κάποιος συμβολισμός.
Η Γέφυρα συμβολίζει την διάβασιν
του μύστου πρός την ττνευματικήν άνοδον. Εκ τούτων και η προσωνυμία
Ποντίφηξ εκ της ρίζης ΡΟΝΤ (γέφυρα) και σημαίνει τον ανελθόντα εις
την ανωτάτην βαθμίδα της Μυήσεως. Οι μύσται λοιπόν διερχόμενοι της
Γεφύρας και μεταδαίνοντες εις το Ιερόν της Ελευσίνος, εβάδιζον προς
την πνευματικήν άνοδον, προς την γνώσιν των μυστηρίων.
Το πλήθος, ότιερ τους καθύβριζε κατά
την δίοδον, συμβολίζει την τύχην των σοφών χλευαζομένων υπό του
αμθολυς όχλου. Αυτό συμβολίζεται και εις το Ταρό δια της εικόνος
του σοφού κρατούντος ράβδον και αποκρουόντος τον διώκοντα αυτόν
κύνα.
Επαναλαμβάνομεν ότι η άνω εξήγησις
δίδεται χωρίς αξιώσεις και διότι δεν εδόθη έως τώρα άλλη πειστικωτέρα.
Εξ όσων εν αρχή ανεπτύχθησαν, βλέπομεν
ότι κατά την Αρχαιότητα τα μυστήρια αποδίδονται ότι ιδρύθησαν υπό
γυναικών Θεαινών, αλλά και τοιούτων, αίτινες εσυμδόλιζον την φύσιν.
Είναι το δεύτερον πρόσωπον της Τριάδος, όπερ είναι θήλυ. Δια της
Θεάς καθιερούται η διδασκαλία των μυστηρίων, ήτις αποβλέπει εις
την Γνώσιν της Φύσεως, εις την Γνώσιν δηλ. του Βιβλίου του Κόσμου.
Οι Θεαί αύται ελατρεύοντο μετά μεγάλου σεβασμού και αττεκαλούντο
Μεγάλαι Θεαί.
Πρός την λατρείαν αυτήν της Αρχαιότητος
προσομοιάζει και η βαθεία χριστιανική προς την Παναγίαν, ήτις δύναται
να θεωρηθή ότι συμβολίζει και την φύσιν εξ ης εγεννήθη ο Λόγος,
ο λυτρωτής, το τρίτον πρόσωπον της Τριάδος, Όπως εκ των αρχαίων
θεαινών εγεννήθησαν τα μυστήρια, η γνώσις των οποίων άγει εις την
απολύτρωσιν.
Επειδή αρχίσαμεν από την γυναίκα,
ήτις έδωσεν αφορμήν εις την παρούσαν μελέτην, ας τελειώσωμεν με
αυτήν.
Η παράδοσις φέρει ότι το πρωταρχικόν
ανθρώπινον ον ήτο ανδρογύνης, ότι ο ανήρ ήτο ατελής γυνή. Εις τον
Ανδρογύνην εκυριάρχει ο γυναικείος χαρακτήρ και μπορεί να λεχθή
ότι ήτο πλήρης γυνή. Τούτο υποστηρίζεται και δι' επιστημονικών επιχειρημάτων,
επέκτασις όμως επί του θέματος τούτου δεν γίνεται, ως εκφεύγουσα
πολύ της παρούσης εργασίας. Το θίγομεν απλώς δια να σημειώσωμεν
ότι η γυνή ανεξαρτήτος του αν δεν γίνεται δεκτή εις το Τάγμα μας,
δεν παύει να έχη την συγκυριαρχίαν της, εν τινί δε μέτρω και τα
πρωτεία επί του ανδρός.
ΑΝΔΡΕΑΣ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ
|
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΟΝΙΚΟ. ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΙΑ
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΩΣ
ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΙΔΙΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ
|
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ
"ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ" 1960-1962 - ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΔΡΕΑ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ
1960-1962 - ΟΡΓΑΝΟΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΕΞΩΦΥΛΛΟ
ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ
1960-1962 - ΟΡΓΑΝΟΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ
ΜΥΣΤΗΡΙΑ" ΤΕΚΤΟΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
- ΣΕΛΙΔΑ 722
ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ
1960-1962 - ΟΡΓΑΝΟΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ
ΜΥΣΤΗΡΙΑ" ΤΕΚΤΟΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
- ΣΕΛΙΔΑ 723
ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ
1960-1962 - ΟΡΓΑΝΟΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ
ΜΥΣΤΗΡΙΑ" ΤΕΚΤΟΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
- ΣΕΛΙΔΑ 724
ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ
1960-1962 - ΟΡΓΑΝΟΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ
ΜΥΣΤΗΡΙΑ" ΤΕΚΤΟΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
- ΣΕΛΙΔΑ 725
ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ
1960-1962 - ΟΡΓΑΝΟΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ
ΜΥΣΤΗΡΙΑ" ΤΕΚΤΟΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
- ΣΕΛΙΔΑ 726
ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ
1960-1962 - ΟΡΓΑΝΟΝ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ - "Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ
ΜΥΣΤΗΡΙΑ" ΤΕΚΤΟΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑ Κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
- ΣΕΛΙΔΑ 727
Η
ΒΙΑΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΤΕΚΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ-ΠΑΤΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ
ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΟΡΓΟΥΕΛΙΑΝΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΙΣΑΝΔΡΟΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΣ
ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ
ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΟΣ-ΓΟΝΕΑ-ΠΑΤΕΡΑ ΜΕΣΩ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΩΝ
ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΟΡΓΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ
ΤΕΚΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑΧΙΣΤΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ
ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΤΑ
ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ
ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΗΣ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΙΚΤΩΝ ΜΑΣΟΝΙΚΩΝ
ΣΤΟΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΜΙΓΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ
ΜΑΣΟΝΙΚΗΣ ΣΤΟΑΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ "ΝΕΜΕΤΩΡ"
"ΝΕΜΕΤΩΡ"
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο
[
00002
]
[
2009.10.24
24:00
]
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
Νο
[
00004
]
[
2010.05.22
00:00
]