Η «ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ» ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΑΤΖΑΚΙΑ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ
ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΓΕΛΩΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΩΝ.
ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΠΕΡΙ ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ
ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ (ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΜΕΝΗ) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ
ΧΡΗΣΗ.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΟ ΩΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ
ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΟΠΩΣ ΕΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΛ
ΣΑΓΚΑΝ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «CONTACT
- ΕΠΑΦΗ». ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΙΚΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ
ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ. ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ
«ΕΠΑΦΗ» ΠΑΡΑΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΗΚΕ ΣΑΝ ΣΦΑΙΡΑ ΜΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ
ΠΕΝΤΑΓΩΝΙΚΟ ΣΚΕΛΕΤΟ, ΕΝΩ Ο ΣΑΓΚΑΝ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΟ
ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΣΤΟ
ΑΣΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΒΕΓΚΑΣ ΕΙΧΕ ΩΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΑΠΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΑ
ΠΕΝΤΑΓΩΝΙΚΑ ΦΥΛΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗ
ΣΚΟΥΛΗΚΩΤΡΥΠΑ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΔΙΑΦΑΝΗ.
ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ
ΒΙΒΛΙΟ «CONTACT» ΤΟΥ CARL SAGAN:
«Τα πενταγωνικά φύλλα του
δωδεκαέδρου είχαν γίνει διάφανα. .Το ίδιο η οροφή και το πάτωμα. Πάνω και κάτω
μπορούσε να διακρίνει το οργανοπυριτικό δίκτυο και τους ενσωματωμένους κυλίνδρους
από έρβιο, που φαίνονταν να τρμουλιάζουν. Τα τρία μπένζελ είχαν εξαφανισθεί. Το
δωδεκάεδρο βουτούσε, σκίζοντας σαν βολίδα ένα μακρύ σκοτεινό τούνελ ίσα ίσα
πλατύ για να επιτρέψει το πέρασμα τους. Η επιτάχυνση φαίνονταν γύρο στο ένα g, στη μια βαρύτητα.
Σαν αποτέλεσμα, η Έλλι που έβλεπε
μπροστά πιέζονταν αντίθετα στην πολυθρόνα της, ενώ η Ντέβι αντίκρυ της, έγερνε
ελαφρά μπροστά στο ύψος της μέσης της. Τελικά, ίσως θα έπρεπε να έχουν
προστεθεί ζώνες.
Δεν μπορούσε να αποφύγει τη σκέψη
ότι είχαν βουτήξει μέσα από τον φλοιό της Γής και τώρα έπεφταν γραμμή προς τον
πυρήνα από λιωμένο σίδηρο. Ή ίσως
φάνταζε τούτο το απίθανο όχημα σαν μια βάρκα στον ποταμό της Στυγός.»
Η ΑΓΥΡΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΣΥΝΗ ΤΗΣ Ο.Ε.Α., ΑΝΑΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ
ΠΤΥΧΙΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΜΕ, ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΣΕ ΤΗΝ
ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΤΕΝΤΩΝ ΦΟΥΡΝΩΝ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΩΜΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ
ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΟΥΤΕ
ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΚΕΡΑΜΙΚΑ ΤΑΨΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΙΚΙΑ ΓΙΑ ΦΟΥΡΝΟ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΝ ΟΤΙ ΜΙΑ ΛΥΧΝΙΑ ΜΑΓΚΝΕΤΡΟΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ
ΦΟΥΡΝΟ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ.
ΑΥΤΑ ΕΝ ΑΡΧΗΣ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΕΔΡΟΥ (ΜΟΡΦΟΤΥΠΙΚΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ
ΖΩΝΤΟΣ ΥΠΕΡΓΕΩΜΕΤΡΗΜΑΤΟΣ) ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΤΩΜΕΝΗΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΞ΄ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΩΜΙΚΟ (ΒΛΕΠΕ
ΚΛΟΥΖΟ) ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΥΠΕΡΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Η ΠΑΤΕΝΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΦΟΥΡΝΟΥ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ «MAZER»,
ΗΤΟΙ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΑΦΟΡΑ ΠΑΤΕΝΤΕΣ ΡΑΝΤΑΡ ΠΟΥ ΕΠΙΤΗΔΕΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ (ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΚΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ) ΟΙ ΟΥΦΟΛΟΓΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ Η Ο.Ε.Α.
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΕΣ ΓΕΛΟΙΕΣ ΓΑΛΛΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΝΕΟΦΑΝΕΙΣ ΨΕΥΤΟΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ «ΓΚΡΙΖΩΝ
ΛΥΚΩΝ» ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΑ «ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ».
ΕΣΤΑΛΗ ΑΠΟ "ANTI METATRON"