2013-05-09

"ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ" ~ http://www.katohika.gr/ ~ STRAGER ~ "Τ Ε Τ Ε ΛΕΣ Τ ΑΙ" : ".....Δυο σώβρακα είναι πιασμένα στραβά στο σχοινί αριστερά μου, είναι έτσι στοιχισμενα σαν να μου γελάνε δυο μάσκες θεάτρου! Πίσω ακριβώς βρίσκεται και η λεκάνη και αν δεν εστιάσω σωστά τα χαμόγελα μετουσιώνονται σε μάτια και η λεκάνη σε στόμα που πάλι μου γελά!!....." - ".....Έχω ονειρευτεί να βρίσκομαι μέσα στην αγάπη , μέσα στην ισότητα ,να είμαι από τους πρωτεργάτες του νέου πολιτισμού που έρχεται!....." - "STRANGER... ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !"



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ:

ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ STRAGER ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ "Τ Ε Τ Ε ΛΕΣ Τ ΑΙ" ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΣΑΣ ΥΓΕΙΑ ΕΑΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΙΣΧΩΡΗΣΕΤΕ ΚΑΘ' ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΪΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΥΝΑΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ Ή ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ" ~ http://www.katohika.gr/ ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟY ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΝΗ Ο.Ε.Α. ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ERGENEKON
~ ASENA ~ MAJESTIC-12 ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ [ΠΑ.ΣΥ.Α.] ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΒΡΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΡΟΦΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟ ΔΙΑΔΟΧΙΚΟ ΛΟΓΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΡΘΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΕΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΩΣ Ή ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΧΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕΙ
ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΝΟΟΥΣΑΤΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΖΙΚΟΥ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ



ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!

ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΕΙ ΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Τ Ε Τ Ε ΛΕΣ Τ ΑΙ


Στις 5/04/2013 04:17:00 π.μ.




Με ρώτησαν αν είμαι χριστιανός , δεν ξερω πόσος χρόνος πέρασε άλλα είδα μπροστά μου όλη την δύναμη της Ζωής! Πως να απαντήσω αν είμαι χριστιανός αν δεν γνωρίζω τι σημαίνει ΕΙΜΑΙ!

Δεν με γνωρίζω , δεν ξέρω ποιος είμαι , δεν ξέρω τι πραγματικά θέλω πως μπορώ λοιπόν αν δεν γνωρίζω το πρώτο επίπεδο , αν δεν γνωρίζω το ΕΙΜΑΙ να απαντήσω για την επιλογή του ΕΙΜΑΙ σε δεύτερο επίπεδο?

Με ρώτησαν ξανά να πω την αλήθεια και ένας πόνος ανέβηκε στο στήθος μου σαν ένας βαρύς λυγμός! ΕΓΩ δεν γνωρίζω την αλήθεια , ποτέ δεν την γνώρισα! Συμβιβαστικα με μορφές της , με οπτικές γωνίες της άλλα δεν γνωρίζω την αλήθεια! Ποτέ δεν την ανακάλυψα ,ποτέ δεν την ένοιωσα ,ποτέ δεν την γεύτηκα. Με εκπαίδευσαν να γνωρίζω την αλήθεια του συνόλου!

Παραπάτησα πανικοβλήθηκα , ο κόσμος ξαφνικά άρχισε να μικραίνει και εγώ να είμαι ασήμαντος ακόμα και μέσα στο μικρο, το απολυτό μικρο, το τίποτα!

Με ξαναρώτησαν ΕΣΥ τι πιστεύεις τελικά; Έχασα τα παν τα , δεν μπορούσα ούτε να κοιτάξω πια ευθεία , ντρεπόμουν που κατανοούσα ότι δεν γνώριζα ΕΓΩ τι πιστεύω .Μπορούσα να δώσω απάντηση είμαι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ!! άλλα δεν γνώριζα αν θα έλεγα την αλήθεια! Πως μπορούσα να γνωρίζω? Πως μπορούσα να έχω επιλέξει ? Πως μπορούσα να μιλήσω με αληθινά λόγια όταν δεν με έμαθε κανείς τι είναι η αλήθεια?

Δεν ξέρω πόσος χρόνος πέρασε που κοιτούσα το βρεγμένο χώμα με βουρκωμένα μάτια . Ένας ψηλός τύπος με πλησίασε με ένα χαμόγελο και με άγγιξε στο χέρι!

"Ξέρεις , το να μην μπορείς να μιλήσεις πια , το να μην μπορείς να διδαξεις πια σημαινει ότι μόλις κατανοησες! Αυτός που πλέον γνωρίζει δεν έχει πια λόγια να εξηγήσει! Μπορούν να μιλουν και να διδάξουν μονο οσοι δεν ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πραγματικά"

Τον κοίταξα και δεν ήμουν σίγουρος τι εννοούσε " Μα δεν μπορεί να μου συμβαίνει αυτό , θα πρέπει να μπορώ να γνωρίζω τι ΕΙΜΑΙ! "

"Όταν θα γνωρίσεις τι ΕΙΣΑΙ τότε δεν θα έχεις ανάγκη να είσαι και υπαρκτός" Μου είπε και με άφησε γυρίζοντας από κει που ήρθε...

Πως μπορώ να διδάξω οταν η κάθε στιγμή με κάνει να αλλάζω ? Πως μπορώ να γνωρίζω όταν η σημασία του τώρα γίνεται ανάμνηση του αύριο? Ποιο νόμο θα μπορούσα να εφαρμόσω ώστε να σταματήσω την στιγμή και να την ρωτήσω αν από όλα όσα εγώ καταλαβαίνω για την σημασία της η ίδια ήθελε αυτά να μου δώσει?

Δυο σώβρακα είναι πιασμένα στραβά στο σχοινί αριστερά μου, είναι έτσι στοιχισμενα σαν να μου γελάνε δυο μάσκες θεάτρου! Πίσω ακριβώς βρίσκεται και η λεκάνη και αν δεν εστιάσω σωστά τα χαμόγελα μετουσιώνονται σε μάτια και η λεκάνη σε στόμα που πάλι μου γελά!!Ποια είναι η σωστή ματιά του κόσμου? Ποιος με κοιτά στα μέσα μου? Ποιος είναι ο κριτής μου? Κάτι έξω από μένα η εγώ είμαι ο ίδιος ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ μου? Ο πιο σκληρός και δύσκολος ανταγωνιστής που όμως του χρωστώ την Ζωή μου γιατί με εκπαίδευσε να αντέξω και να επιβιώσω! Ο πιο σκληρός εχθρός μου είναι ο ίδιος ο εαυτος μου που με βάζει να γίνομε κάθε μέρα καλύτερος μέσα από ένα ανελέητο ανταγωνισμό !!

Ποιος είναι ο λόγος που ενα σύστημα από δισεκατομμύρια ανταγωνιστές δεν μπορεί να είναι αρμονικό? Ποιος γνωρίζει ποιος είναι?

Ονειρεύτηκα ένα κόσμο αρμονικό , ένα κόσμο χωρίς διαχωρισμούς σε μια εποχή που κάποιοι ποιο ανταγωνιστές από μένα κατανόησαν την εξέλιξη της Ζωής και θέλησαν να καπιλευτουν τα απλά εξελικτικά της βήματα !

Όταν μάθουμε το ΕΙΜΑΙ επειδή η Ζωή θέλει να φτάσει σε ανώτερο επίπεδο θα δημιουργήσουμε μόνοι μας την κατάρρευση όλων όσων μας χωρίζουν! Δεν θα χρειαζόμαστε κανένα ηγέτη να μας δείξει τον δρόμο γιατί θα είμαστε όλοι ΗΓΕΤΕΣ!

Κάποιοι ανταγωνιστές έχουν κατανοήσει αυτή την απλή διαδικασία και δημιούργησαν δολοφονικά σενάρια ώστε να καπιλευτουν σαν ΗΓΕΤΕΣ όλα όσα μπορώ εγώ να είμαι μόνος μου!

Έχω ονειρευτεί να βρίσκομαι μέσα στην αγάπη , μέσα στην ισότητα ,να είμαι από τους πρωτεργάτες του νέου πολιτισμού που έρχεται! Έχω ονειρευτεί ένα κόσμο που το εγώ δεν θα υπάρχει και που ο άνθρωπος η ψυχή θα είναι το απόλυτο μετρο σύγκρισης της Ευτυχίας! Έχω ονειρευτή ένα κόσμο που θα μπορείς να ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ και όχι οι ταμπέλες του ΕΣΥ που μας φόρεσε αυτό το σύστημα σκλαβιας !

Έχω ονειρευτεί ένα πολιτισμό που οι εξωτερικοί παράγοντες θα είναι απλά προβληματισμοί προς λύση και δεν θα εισχωρούν μέσα στην "πραγματικότητα" του εσωτερικού κόσμου των συνανθρώπων μου.

Έχω ονειρευτεί την στιγμή που ο φίλος μου θα κατανοήσει ότι όλα όσα συμβαίνουν είναι απλά ο καθρέφτης των σκέψεων του , η επιλογή να αφήσει συγκεκριμένες δόσεις αλήθειας να εισχωρήσουν μέσα του.Έχω ονειρευτεί την στιγμή που θα ξεριζώσει την συνήθεια και θα θελήσει την Ελευθερία του.Δεν μπορεί το έξω να μας επηρεάσει αν δεν το αφήσουμε και ταυτόχρονα το έξω είναι αυτό που εμείς αποφασίσαμε!! Τόσο απλά , χωρίς ταμπέλες ,χωρίς δογμα μόνο με οδηγό την αγάπη και την αλήθεια μπορούμε να ξεφύγουμε από το κοπάδι και να ονομάσουμε εμάς ΗΓΕΤΕΣ στον νέο πολιτισμό !

Θα είμαι εκεί όταν γίνει ,δεν ξέρω σε ποια σειρά ,πρώτος η τελευταίος θα είμαι εκεί! Γιατί έχω ακόμα επιλογή μέσα μου , είτε θα το κάνω εγώ να γίνει και θα με ακολουθήσεις από μίμηση είτε θα μιμηθω τον πρώτο ελεύθερο ΕΛΛΗΝΑ!

Αυτό το άρθρο είναι για ΜΕΝΑ σαν ένας ΟΡΚΟΣ στον ανταγωνιστή ΜΕΣΑ μου . να μην λυγίσω στο δρόμο , να μην αφαιθω , να θυμάμαι τι θέλω και ποιος θέλω να ΕΙΜΑΙ η να ΓΙΝΩ γιατί όλα είναι επιλογή μου , όλα είναι απόφαση της δικής μου αρχής!!

STRANGER... ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !


ΠΗΓΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ:
http://www.katohika.gr/2013/05/tetelestai.html



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -



ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!


ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΕΙ ΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ


ΒΡΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΤΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΡΟΦΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟ ΔΙΑΔΟΧΙΚΟ ΛΟΓΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΡΘΟΥ ΛΟΓΟΥ

ΕΑΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΔΕΧΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΝΟΟΥΣΑΤΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΖΙΚΟΥ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΠΑΝΩΤΕΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ